Thursday, February 25, 2010

BMW E46 by Silviu

De multe ori ni se intampla sa ne intrebam de unde apar initiativele de tuning si ce au ele, mai exact, in comun. Astazi am rezolvat puzzle-ul: Este acel ceva care poarta numele "dorinta". Ma rog, Silviu reuseste sa starneasca asta cu ambele comori ale sale: prietena Andreea si E46-le Carbon Look.


Cand a luat masina, cei de la reprezentanta l-au sfatuit ca un compromis ideal cat priveste dorintele si asteptarile sale de la o masina ar fi reprezentat de motorul in 4 cilindri 2000 cmc. Asadar, masina a fost stock, fara pachetul M. Dar asta nu a contat, cel putin la inceput - important a fost ca Silviu isi gasise masina-pereche - robustete, finete, fiabilitate si tehnologie intr-o singura masina. Cu un suflet-pereche pe masura, se anunta un fel de rai pe Pamant.


Dar cine are timp de zburdat de pe un norisor pe celalalt cand E46-le plangea dupa tuning? Cu masinile prietenilor la "4 ace" cat priveste styling-ul, fonduri din pacate insuficiente la acel moment si multa ambitie, lui Silviu nu i-a ramas decat sa navigheze pe www, sa faca comparatii, sa isi puna dorinte si sa .. astepte! Iar asteptarea nu a durat asa de mult - in scurt timp a schimbat jantele cu un set Barracuda Voltec T6 pe 19''. Fericire maxima! La primul concediu in Romania - Silviu locuieste in Viena, dar despre asta si multe altele, in urmatorul paragraf, a montat masinii Angel Eyes si Tips din INOX, dupa care au urmat grilele fata negre - pentru un Shadow Line complet, plus pachetul M Technic II - bara fata/spate si praguri. "Orice E46 Coupe FL ar trebui sa-l aiba", conchide Silviu.


Timpul a trecut, iar pentru ca business-ul sau din Viena prospera - Silviu detine o firma de tuning exclusiv pentru BMW (www.bmwcardesign.de), a hotarat ca a venit vremea ca interiorul sa fie schimbat. Odata cu asta au aparut si elementele din carbon. Fiecare led din interior a fost inlocuit cu SMD LED albastre, iar numarul din spate a primit tot LED, "la fel cum apar stock pe E92". Mai mult de atat, atunci si-a facut loc si Short Shift-ul, iar odata cu montarea bordului au aparut trimuri intergral din carbon, inele cromate in bord si pedale M.


Cat priveste muzica, primul player a fost un Pioneer, dar de curand bucura auzul o navigatie Dynavin aftermarket ce copiaza perfect originala 16:9, cu o singura diferenta: e mult mai performanta. Boxele au fost inlocuite cu 2 Focal K2Power pe fata/ amplificator Audison, iar in portbagaj a fost montat un subwoofer Hifonics 500 Watt RMS si un Ipod Video de 30 GB.


Momentan Silviu a scos masina - probabil cel mai frumos coupe E46 FL pe care am pus ochii pana acum!, spre vanzare, iar despre ce va urma nu stim decat ca va fi vorba fie tot de tuningul unui BMW, dar la alt nivel, fie de o alta sportiva care sa faca competitie oricarui BMW din prezent.



No comments:

Post a Comment